صفحه اصلی

مجموعه آزمایشگاه های شرکت مرجعان خاتم، خدمات و آزمون محصولات غذایی و کشاورزی را با هدف ارتقای کیفیت این فرآورده‌ها ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی؛ امیر گیل عسگری مدیرعامل شرکت مرجعان خاتم با اشاره به ارائه خدمات آزمایشگاهی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین‌المللی گفت: مهم‌ترین ذی‌نفعان این خدمت عبارت‌اند از تک‌تک آحاد جامعه و همچنین مردم سایر کشورهایی که کالاهای صادراتی ایران را دریافت می‌کنند.

 


این فعال فناور با اشاره به ارائه این خدمات بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ادامه داد: علاوه بر اعضای باشگاه مشتریان شبکه از جمله پژوهشگران و دانشگاهیان، از دیگر بخش‌هایی که از این خدمت استفاده می‌کنند، می‌توان به سازمان ملی استاندارد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی، تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مواد غذایی و آزمایشگاه‌های فعال در حوزه صنعت غذا اشاره کرد.

 


امیر گیل عسگری، حفاظت از  اطلاعات محرمانه مشتریان را جزو مهم‌ترین اولویت‌های اولیه آزمایشگاه‌های این شرکت دانست و گفت: ارائه خدمات این شرکت از سال 1380 آغاز شده و به صورت مستمر ادامه دارد و میزان اشتغال مستقیم ایجاد شده، به طور متوسط 60 نفر و میزان اشتغال غیرمستقیم 15 نفر است.

 


این فعال فناور، با اشاره به ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌هایی تشخیص آلودگی های میکروبی مواد غذایی انسان و دام، افزود: کلیه کارکنان آزمایشگاه ملزم به پیروی از الزامات استاندارد ISO/IEC 17025 در قالب روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌های داخلی آزمایشگاه هستند.